Tuesday, January 20, 2009

"GentiNG"!!

olaa... setelah sekian lame aku x mengepost kt blog aku ni..
kini aku kembali.. sori ler kpa rakan taulan coz aku dh lama menghilang k... ;)




ok..ni aku nk cite pasal asgment aku ari ni..
ari ni aku kena ditugaskan ke ian iaitu istitut aminuddin baki di genting tu..



Yg menarik n peleknya ari ni keadaan dlm prjlnan tu xseperti selalu..
mmg meyeramkan!! msa dlm perjln yg xberapa jauh tu mmg terkejut giler coz keadaan
ari ni berkabus GILE! siap xnampk jln lg..
ha..ni buktinyer tp ni xnmpk truk sgt coz dh dkt iab dh..

mmg mencabar lah msa nk sampai tu..aku siap terjerit kt aku punyer camreman coz risau..

dh sampai aku kt iab tu plk..mmg membosankn! aku bersame cmraman n trenee aku tu terpaksa menungu dlm kesejukn coz smate2 nk interview peserte je..sungguh x berbaloi.. tu je lah cite aku..hehe

1 comment: