Thursday, February 19, 2009

SRONOKNYA berCUTI!

Olaaa...
setelah 6 ari aku mghilangkn dri dr KL akhirnya aku kmbali!
xbestnya balik KL ni!! ;(
aku rindukn kpg hlaman aku!
ari ni ari pertama aku kt KL ni..mmg bosan!
tujuan utama aku balik png sbb aku dpt ank sedara baru!
comel sgt! nma die AFIF ZAFRY!
afif ni ank KAKAK aku..
haa..aku tunjuk ckit pic die yg tomei..

tomei x??

sepjg aku kt kpg ni aku lah bibik yang menjga tomei ni & sis aku..
wlupun penat tp bebaloi bile tgok ank buah aku ni..hehe
afif lahir 5/02/09 jam 11 pg..
rindunya aku kt die..bilelah aku dpt balik lg???!


ni aku ngan afif.. patung bean tu aku yg adiahkn utk die..


sygnya kt afif!

kirenya skrg + lg sorg la yg akn pggil aku "MAKUDE"..hehe.. ber+ mude la aku

hmmm..sblum tu aku turut sempat g jln2..haha
aku g ke KEDAH tp kt kulim je..xla jauh sgt dr kpg aku


aku g htan lipur sg sedim!


nk kata best xla best sgt tp ok ler..ni antara pic2 yg sempat aku rakamkn..

kt sg sedim tu ada jgk tree top walk..
tmpt tu kite leh jln2 la ke dlm utan ikut jln yg disediakan mcm jmbtan gantung..


wlaupun prcutian aku kali ni xbnyk tmpt aku g
tp aku sonok sgt dpt main dgn ank sedara baru!
now aku dh da 3 ank sedara!
ank sndri bile entah lah...haha! aku mude lg-the?

2 comments:

  1. xpthker pinggang ank buah ko tuh?kecik lagi ah ko dh ddkkan dia aduuyaii...
    berlipir sama kamu? kuangkuangkuang

    ReplyDelete
  2. xlah.. ank buah aku tu dh leh ddk mcm tu..sbb tu aku brni ltk mcm tu..

    ReplyDelete